Tapahtumat /kalenteri

Täältä saat tietoa Ratsujalostusliiton järjestämistä tapahtumista.

Voit käydä katsomassa ajankohtaisia tapahtumiamme tapahtumakalenterista tai tutustua kaikkiin järjestämiimme tapahtumiin tarkemmin niille varatussa osiossa. Ilmoittautumislomakkeet löytyvät kyseisen tapahtuman omasta osiosta.

Tapahtumiamme ovat mm:

KYVYT ESIIN

2-3-vuotiaille ratsuhevosille tarkoitettu koulutustapahtuma. Tilaisuudessa saa arvion hevosen askellajeista ja irtohypytyksestä. Alkukatselmukset keväällä 10 eri paikkakunnalla viikoilla 15-17.
Finaali lokakuussa Laatuarvostelun yhteydessä Ratsastuskeskus Ainossa, Järvenpäässä

LAATUARVOSTELU

4-vuotiaille ratsuhevosille ja 5-vuotiaille varsoneille tammoille tarkoitettu tilaisuus, missä arvioidaan hevosen terveydentila, rakenne ja askellajit sekä hypyt. Kilpailu jakaantunut koulu- ja esteosuuteen.

5-VUOTISDERBY

Kilpailu 5-vuotiaille FWB-ratsuille ja 6-vuotiaille varsoneille FWB-tammoille . Esteratsastuksessa luokat 110-120 cm ja kouluratsastuksessa helppo B-helppo A. Kilpailu järjestetään Nuorten Hevosten Festivaalin yhteydessä.

BREEDERS' PRIZE

Kilpailu 6-vuotiaille FWB-ratsuille ja 7-vuotiaille varsoneille FWB-tammoille . Kilpailuun osallistumista maksetaan varsan syntymävuodesta saakka. Mukaan voi myös ilmoittautua myöhemmin, tällöin joutuu maksamaan erääntynet maksut tuplana. Kilpailu käydään koulu- ja esteratsastuksessa. Vuonna 2011 voittajahevonen sai yli 4000€, jotka jakautuivat omistajan (75%) ja kasvattajan (25%) kesken. Kilpailu järjestetään Nuorten Hevosten Festivaalin yhteydessä Ypäjällä.

Tapahtumien vanhoja tuloksia löydät arkistosta.